domov | Slovarček

cross-selling

Cross-selling ali navzkrižna prodaja je umetnost prodaje dodatnih izdelkov obstoječim kupcem. Tako bodo na primer kupci, ki so nameravali kupiti le en izdelek, kupili še enega več. Praviloma gre za izdelke, ki so smiselno povezani s prvotno želenim izdelkom, na primer baterije k svetilki, zimske gume k avtomobilu, podaljšana ali dodatna garancija k tehničnim izdelkom in podobno.

 

Cross-selling ne samo, da poveča prodajo, ampak tudi pomaga zadovoljevati potrebe kupcev (ker kupcu prodamo dodaten izdelek, ki ga potrebuje) in povečuje lojalnost kupcev.

© 2008-2014 lahkotnost.si

urejanje strani

"Spletna rešitev lahkotnost je takšna, kot je njeno ime, lahkotna za obdelavo in dopolnitve s podatki ter napredna. Upravljanje s spletno rešitvijo lahkotnost je enostavno celo za blondinke, kot sem sama:) Zadovoljna sem z njo v celoti, prav tako kot s komunikacijo na najvišji poslovni ravni z njenim idejnim človekom, Borutom Dretarjem."

Darja Hlade, marketing Vulcano models

02 6200 140 

Oddajte povpraševanje   Oddajte naročilo   O nas   Cenik paketov lahkotnost   Prenos datotek